Bicisbal Vertical


Unirse al foro, es rápido y fácil

Bicisbal Vertical
Bicisbal Vertical
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Open Natura El Vendrell , 7 de març.

+5
portapare
gabi
jopaso
maki
FeRReti
9 participantes

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Ir abajo

Open Natura El Vendrell , 7 de març. - Página 2 Empty Re: Open Natura El Vendrell , 7 de març.

Missatge  FeRReti Ds Mar 13, 2010 9:45 am

Vuenu al final hi ha llista de classificats, de ki ha anat penjant el seu numero de dorsal i el temps!
Sembla ke s´hagi arreglat! I tot s´ha de dir ke el Company dels BTTERUS, "Joaquin", és un paio exemplar! Desde akí un fuerte abrazo, Màkina!

JORDI POSICIÓN 17 DORSAL 265 TIEMPO 02:01:08

ÀNGEL POSICIÓN 24 DORSAL 81 TIEMPO 2:06:45

FERRETI POSICIÓN 32 DORSAL 1904 TIEMPO 02:08:50

JOAQUÍN POSICIÓN 35 DORSAL 1462 TIEMPO 2:09:09

BETO POSICIÓN 51 DORSAL 267 TIEMPO 2:13:49

MAKI POSICIÓN 121 DORSAL 756 TIEMPO 2:28:56

ÁNGEL PRIETO POSICIÓN 216 DORSAL 1201 TIEMPO 2:45:44

ERNEST POSICIÓN 293 DORSAL 1424 TIEMPO 03:01:55
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

Open Natura El Vendrell , 7 de març. - Página 2 Empty vergonya

Missatge  portafill Ds Mar 13, 2010 6:43 pm

Tot i que en general la meva experiència amb l'open natura ha estat bona,hi ha un parell de coses negatives que m'agradaria destacar,sense acusar ningú en particular ni generalitzar.
La primera és la intensa vergonya que em fa trobar-me al llarg del circuit,en plena muntanya(que m'estimo més que la meva pròpia casa perquè és insubstituïble)les deixalles que la gent va deixant en forma d'embolcall dels gels,pastilletes i barretes que es menja durant el recorregut.Mai en els disset anys que fa que estic enganxat a la bicicleta de muntanya he llençat un sol embolcall al terra,sinó que me'ls he guardat a la butxaca del maillot.El que més em preocupa és que la gent que anava deixant les seves porqueries per la muntanya anaven davant meu,és a dir que deuen passar moltes hores entrenant pels camins i per tant,embrutant-los.El fet d'estar en una cursa no justifica aquesta manca de responsabilitat cap el medi que els acull per a que disfrutin,justificació que em porta cap a la segona cosa negativa que vull destacar:La imatge de bàrbars maleducats que alguns dels "millors" bikers que aquest diumenge passat es van batre en el importantíssim campionat popular no competitiu-sense premis-ni categories-OPEN NATURA.No és una cursa,no pots(si és que en cursa es pot fer!?)dedicar-te a passar sense miraments gent que està començant a moure's amb la bicicleta i que te els mateix dret que la resta d'ocupar un camí sobretot i encara més si la marxa no és competitiva!
Aquells que volem demostrar alguna cosa als demés o a nosaltres mateixos tenim un munt de curses al llarg de Catalunya per exprimir-nos al màxim sense haver de fer caure gent o espantar-la aconseguint així que s'allunyin d'aquest esport que és el btt.
Per al que se senti aludit queda dit!

portafill

Cantidad de envíos : 38
Fecha de inscripción : 18/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Open Natura El Vendrell , 7 de març. - Página 2 Empty Re: Open Natura El Vendrell , 7 de març.

Missatge  FeRReti Dl Mar 15, 2010 5:05 pm

Bona perspectiva i bona lliçó de reflexió, Porta! Ja t´ho vai dir dissabte, pero hi ha d´haver de tot a la vinya del senyor... i no ho dic perque´m senti aludit! Pero hi ha molt "killo" suelto!....
Ens veiem, màkina!
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

Open Natura El Vendrell , 7 de març. - Página 2 Empty Re: Open Natura El Vendrell , 7 de març.

Missatge  Angel Dc Mar 17, 2010 1:39 pm

T'ha tocat la fibra Porta , si es que la gent Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

Jo el diumenge a Moja em vaig enganxar amb un pig volia passar per sobre de 5 paius en una corva d'un corriol Evil or Very Mad, clar es que els demés no passavem perqué som uns negats i a sobre després a mitja cursa el vaig passar i jo vaig quedar el 140 i pico doncs ell ni te cuento confused . I es que els camins estan plens de pros Suspect
Angel
Angel

Cantidad de envíos : 17
Fecha de inscripción : 18/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Open Natura El Vendrell , 7 de març. - Página 2 Empty Re: Open Natura El Vendrell , 7 de març.

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Pàgina 2 de 2 Previ  1, 2

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum