Bicisbal Vertical


Unirse al foro, es rápido y fácil

Bicisbal Vertical
Bicisbal Vertical
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Open Btt Costa Daurada

2 participantes

Ir abajo

Open Btt Costa Daurada Empty Open Btt Costa Daurada

Missatge  Ferreti xic Dj Abr 22, 2010 4:13 pm

Bueno doncs, despres d'un temps sense poder fer cap cursa, aquest diumenge vienen dia 25, anire a probar a la Secuita el nivell que hi ha per allà i aixi també veurem com estic despres d dos mesos sense "competi".
si algu, no sap que fer, ja sap! que vingui a correr o animar que segur q anira bé! Very Happy anire de Bicisbal Vertical! cheers cheers


PD: l'hora de sortida d la cursa es a les 10! Cool

saluuut!

Ferreti xic

Cantidad de envíos : 54
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Edad : 30
Localización : rulan por ay!

Tornar a dalt Ir abajo

Open Btt Costa Daurada Empty Re: Open Btt Costa Daurada

Missatge  FeRReti Dv Abr 23, 2010 9:56 am

Molt, pero ke molt, Bé!!! Bicisbal Vertical a fonduuuuuuuuu!!
Segur ke t´anirà com sempre! Podi.
Jo si al final em kedo perki, ja truré el cap per la Secuita!!
Ke vagi mooooolt bé, Albert!! cheers cheers
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

Open Btt Costa Daurada Empty Re: Open Btt Costa Daurada

Missatge  Ferreti xic Dc Abr 28, 2010 5:11 pm

doncs despres de casi una setmana de la cursa ara m'ha vingut al cap de deixar algu escrit aqui.. Laughing putu cole... Evil or Very Mad
bueno, anem al gra.. numes arribar allà, vai anar a inscriure'm que feia una mica tard per que encara q tenia q escalfar i faltava res perque donguessin la sortida, vai escalfar, n se lu q sen diu escalfar xq anava q smblava q em perseguissin que feia tard! vai fer una volta al circuit(7.5km) per saber com era i res, vai arribar a la sortida i va, i sento que es trigaria a començar perque no hi havia metge de carrera i ale, tota la gent carretera amunt i avall x "escalfar" cheers
despres d 20-30 min es va donar la sortida, i ja sabem tots com son les sortides...MARIKOON L'ULTIM! lol! i ale, a fondu tot el circuit que era molt rodador i feiem unes mitjes per aquells camins que no vegis, a mi em va sortir una mitja de 22 o 24, ara no me'n recordo massa bé, imagineu-vos, era un circuit x gent d carretera Very Happy
la meva categoria teniem q fer 4 voltes al circuit, x tant uns 32 km q em van sortir i ab un temps de 1 hora i 25min, finalment vai quedar 3r de la meva categria i el 21 de 75, xo hi havia les altres categories que en feien 5 voltes, son una mica rares aquelles classificacions...

per cert, em va venir un fotografu q em va animar a partir d la 2a volta... ja penjara les fotos... cheers

Ferreti xic

Cantidad de envíos : 54
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Edad : 30
Localización : rulan por ay!

Tornar a dalt Ir abajo

Open Btt Costa Daurada Empty Re: Open Btt Costa Daurada

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum