xallenger el vendrell 2010
3 participantes
Pàgina 1 de 1
en la v marxa btt del vendrell,hi va haver representacio del BICISBAL un vaig esser jo i que sapigue mes PORTAFILL,aquest va fer un paper molt meritori 1 h 44 min amb tots aquells desnivells que hi havia..... no m'ho havia pensat mai que per aqui al VENDRELL hi havia tants dalts i baixos ,felicitant a la organitzacio per aquest recorregut DE TANTS CORRELONS REBUSCATS. EN CANVI JO LA VAIG EN 2 H 20 MIN,pero el meu comptador marcava 2 h 10 min.es igual si estic be el any que be REPITO
matiner 1- Cantidad de envíos : 25
Re: xallenger el vendrell 2010
Efectivament hi ha va haver dos bicibisbalencs!tot i que jo vaig córrer amb uns altres colors.
El circuit va ser molt divertit tal i com va sent costum en els darrers anys.Hi havia una mica de tot,pistes,corriols(molts!),amb pujades dures i curtes en les que costa molt regular i baixades técniques i entretingudes.Resumint per disfrutar com un nan!
Enohorabona Matiner,si puc jo també repetiré l'any que ve!
El circuit va ser molt divertit tal i com va sent costum en els darrers anys.Hi havia una mica de tot,pistes,corriols(molts!),amb pujades dures i curtes en les que costa molt regular i baixades técniques i entretingudes.Resumint per disfrutar com un nan!
Enohorabona Matiner,si puc jo també repetiré l'any que ve!
portafill- Cantidad de envíos : 38
Eiiii!!!
Així deus ser tu aquest
I poooorta a veure si vens a brincar d'una vegada i deixes d'entrenar
Apa bisbalencs
Així deus ser tu aquest
I poooorta a veure si vens a brincar d'una vegada i deixes d'entrenar
Apa bisbalencs
Angel- Cantidad de envíos : 17
Gracies per la foto.
Adeuu!
Adeuu!
matiner 1- Cantidad de envíos : 25
Vosaltres us moveu en un terreny que jo ja no conec,m'agradaria molt,però ara mateix no em puc permetre aquest tema,ja vindràn temps millors!A més si em faig mitja xallenge sense fre del darrera ja tinc una bona dosi d'adrenalina!!!!!
portafill- Cantidad de envíos : 38