QUEBRANTAHUESOS - 2010
4 participantes
Pàgina 1 de 1
QUEBRANTAHUESOS - 2010
Ja estàn obertes les pre-inscripcións de la "reina" del ciclisme europeu!! 220 km d´adrenalina pura!!
http://www.quebrantahuesos.com/
Nota important: Els ke volgueu apuntarvos, apunteu-vos com a grup, sigui Bicisbal Vertical o sigui Btterus del Vendrell.Els grups tenen prioritat de plaça respecte als ke van per individual.
De moment jo ja m´he preinscrit, mon pare i el màkina de mon germà peke, tbé! El kimbo de Valls, el Sevio i el Xavier CAsals de Llorenç, també!! i un "compi dels BTTERUS, tbé.... kuanta penya ke serém!!!!! HAVERE SI TENIM SORT!!!
JAUMEEEEEE!!! NOMÉS FALTES TÚ APUNTAR-TE...KOM KE NO TINC EL TEU D.N.I. I EL E-MAIL.. NO T´HE POGUT PRE-INSURE..... DÓNA´T KANYA!!!!
http://www.quebrantahuesos.com/
Nota important: Els ke volgueu apuntarvos, apunteu-vos com a grup, sigui Bicisbal Vertical o sigui Btterus del Vendrell.Els grups tenen prioritat de plaça respecte als ke van per individual.
De moment jo ja m´he preinscrit, mon pare i el màkina de mon germà peke, tbé! El kimbo de Valls, el Sevio i el Xavier CAsals de Llorenç, també!! i un "compi dels BTTERUS, tbé.... kuanta penya ke serém!!!!! HAVERE SI TENIM SORT!!!
JAUMEEEEEE!!! NOMÉS FALTES TÚ APUNTAR-TE...KOM KE NO TINC EL TEU D.N.I. I EL E-MAIL.. NO T´HE POGUT PRE-INSURE..... DÓNA´T KANYA!!!!
FeRReti- Admin
- Cantidad de envíos : 328
quebrantahuesoos
el temps se me menja.espero no fer tard hara m'hi poso. això si 220 km espero comensar-los i acabar-los el mateix diaaaaaaaaa
java- Cantidad de envíos : 20
Quebrantahuesos
Ei companys ja estic al bombo segur que ens toca.
Venga Antonio animat que aqui li faras rodatge al regalet que t'has fet
Venga Antonio animat que aqui li faras rodatge al regalet que t'has fet
java- Cantidad de envíos : 20
Re: QUEBRANTAHUESOS - 2010
Aixó!! com mes serém....més patirém!!!
Si ke t´has decidit ràpid a comprar la de Carrtera, António!! Ara ja et vei pujant 17% sense parar en vés de pujar a Mas BArtomeu... al tanto ke enganxa...!!
Si ke t´has decidit ràpid a comprar la de Carrtera, António!! Ara ja et vei pujant 17% sense parar en vés de pujar a Mas BArtomeu... al tanto ke enganxa...!!
FeRReti- Admin
Tràgica noticia, d´ultima hora...
Cap dels ke vam apuntar-nos, per participar a la Quebrantahuesos, 2010, hem estat seleccionats per l´organització.
Així ke....L´HAURÉM DE FER PEL NOSTRE COMPTE, o fer-ne un altre de similars característiques!!! Un estiu en blanc, jo no me´l passo!!!!!
Si ens han tret una gran motivacó com és la quebrantahuesos, ens n´haurém de buscar un altre!! o no!!?
Salut i a pedelar fort!!
Cap dels ke vam apuntar-nos, per participar a la Quebrantahuesos, 2010, hem estat seleccionats per l´organització.
Així ke....L´HAURÉM DE FER PEL NOSTRE COMPTE, o fer-ne un altre de similars característiques!!! Un estiu en blanc, jo no me´l passo!!!!!
Si ens han tret una gran motivacó com és la quebrantahuesos, ens n´haurém de buscar un altre!! o no!!?
Salut i a pedelar fort!!
FeRReti- Admin
la FAREM, però a la nostra bola!! aixo si, MARICOON L'ULTIM!!! jejejej
Ferreti xic- Cantidad de envíos : 54
quebrantahuesos 2010
aixo de pedalar mes de 9 hores es molt,per que no pujem a PRADES i fem quebranta-avellanes i atmetlles de postres al costat de la font de la plaça
matiner 1- Cantidad de envíos : 25
JAJJAJA TBÉ STARIA BÉ... akest, Octubre passat vam fer Prades nar i tornar!! Vam pujar per Picamoixons, la Riba, Farena... i per baixar per Poblet, Coll de l´illa...
va ser una gran pallissa, i mes per mi, ke no havia pillat la "pajarraca" amb la de carretera tan gran com akesta vegada! Pero si, si...permí la podem tornar a fer pero per d´akí un meset i mig, no , ptser..! Ja obro un nou tema sobre"Prades"!!
va ser una gran pallissa, i mes per mi, ke no havia pillat la "pajarraca" amb la de carretera tan gran com akesta vegada! Pero si, si...permí la podem tornar a fer pero per d´akí un meset i mig, no , ptser..! Ja obro un nou tema sobre"Prades"!!
FeRReti- Admin
sorpresaaa!!! m'acaben de comunicar els de lorganitzacio de La Quebranta que he sigut escollit per fer la Treparriscos tomaaa yaaa!! aviam si hi ha més sort pels demes..
Ferreti xic- Cantidad de envíos : 54