Bicisbal Vertical


Unirse al foro, es rápido y fácil

Bicisbal Vertical
Bicisbal Vertical
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Skalada a la MUSSARA- 1 de Novembre´09

2 participantes

Ir abajo

Skalada a la MUSSARA- 1 de Novembre´09 Empty Skalada a la MUSSARA- 1 de Novembre´09

Missatge  FeRReti Dl Nov 02, 2009 11:12 am

Doncs, vam marxar de la Bisbal tard! vora les 11...pero no ens va impedir exprimir-nos, avui tinc l´hombro kruxidissim!!
Erem el Kañe, Edina,Heleni, Marina, Joan, Eva, i Jo. Vam comensar escalant en Joan, l´Eva i jo un 5+ de 27 metros ke les últimes chapes estaven a uns 4 metros una de l´altre....koko,koko... va nar bé!! ENCADENADA! Akesta era al sector Soterrani-Biombo.
Ens vam canviar de sector i vam nar al de L´Andi. i tbé vam probar i muntar un 5+ de placa i fisura un pél patinós.. pero tbé el vam treure! GUAPU!!!!!!!!!
I per acabar de fondre´ns vam fer el 1er 5+ ke hi ha a l´eskerra del camí d´accés del sector Soterrani! Un 5+ molt explosiu d´entrada i fins la 3-4 chapa i amb mala caiguda...era a muerte!! puta mare!! FINS DALT!!!
El Kañe i l´Heleni ja explicaràn la seva escalada...sé ke van encadenar un 6a i un 6b+ del sector Biombo. Si no es axí rectifikeu-me!!
I com a anécdota, la aparició de la Núria Vellvé, la cual feia anys i panys ke no veia...coses de la vita!! Cool
Kuan la MARINA m´envï les fotos, les penjo!!
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

Skalada a la MUSSARA- 1 de Novembre´09 Empty Re: Skalada a la MUSSARA- 1 de Novembre´09

Missatge  CANYE Dj Nov 05, 2009 7:24 pm

Jo vatx estar provant una de les vies mes xungues ke he provat mai un 6c pero no va caure. L'Edina la va fer de segon i tot i estar amb una mica de febre, va treure casi tots els pasos!! haveure si el proxim dia l'encadenem!!
(Edina)
I tambe hem trubat bulets, vull dir, el Josep va estar una hora buscant bulets en el bosc com un pork senglar:o))) Bulets molt deliciosos...mmmm...

CANYE

Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 11/05/2009

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum