St. Magí de Brufaganya
+6
jopaso
maki
java
matiner 1
FeRReti
Matiner 2
10 participantes
Pàgina 3 de 3
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Re: St. Magí de Brufaganya
Hola, Biker´s BISBALENCS!!!! Sóm uns putos jabatus!! Ke guapu ke ha sigut, ara..molt, massa... FREDDdddd...dd..ddd..d... Encara avui em noto un pessigolleig als peus, de lu ke em van pillar.. Peró va ser collonut!! I del ke encara me´n faig creus, és ke tants i com anávem, 10-13, cap ni un tingúes cap ni una avaria!!!! Amb la de Caminots pedregosos, fang, i kilometrada ke vam exposar-nos!! La veritat es ke un tot perfecte, exeptuant el fred... Haveure si ara, més ke mai, BICISBAL VERTICAL!!!!!!!!!!!!!! SALUTS A TOTS, I FELICITATS PEL NOU REPTE DEL 2010.
Aki deixo les meves fotos amb el móbil...
http://picasaweb.google.es/Ferretigran/StMagiDeLaBrufaganya?authkey=Gv1sRgCMrQ9_ah7qnkhQE#
Aki deixo les meves fotos amb el móbil...
http://picasaweb.google.es/Ferretigran/StMagiDeLaBrufaganya?authkey=Gv1sRgCMrQ9_ah7qnkhQE#
FeRReti- Admin
- Cantidad de envíos : 328
ST MAGI DE LA BRUFAGANA
EI SÒC EL SÒC EL BICISBIKER DE MASLLORENÇ PER FI M'HE REGISTRAT. Es que les noves tecnologies i jo no som gaire amics.El ferreti te raó ¡SOM UNS PUTOS CRAKS! La ruta va ser genial cap avaria alguna aterrissada pero sobre tou i sense conseqüencies, pero a mi a st.magi no m'hi tornaran a veure fins l'agost i amb jaqueta.Encara estic a casa sentat sobre un flotador i amb els peus dins d'una palangana d'aigua calenta.(es broma jejeje).Bueno bous a veure si ens animem i se'n anem mirant una altra de igual que segur que tornem a xalar com a cabrits!. Bueno hem despedeixo que se'm cansen els dits.QUE VAGI BÉ JABATUS ENS VEIEM!!
jose masllu- Cantidad de envíos : 4
Hombreeeeee!! Celebro el teu "registru", Jose!!! jajajaj Ha costat insistir pero al final... puta mare, bouuuu!!! ARa falta el Penchu...i uns cuants mes....
Ei, doncs com diu el Jose; no hem de deixar ke xó es refredi i ja podem muntar-ne un altre!! Amb parada a esmorzar dins un bar amb foket a terra si no es molt demanar!! Ara ke el Portafill, ens faria una bona ruta de senderóns "saltinbankerus" de les Rodalies de la Gornal!!!
Havere si kedem en un dia i la tornem a liarrrrrrrrrrr!!!!
Ei, doncs com diu el Jose; no hem de deixar ke xó es refredi i ja podem muntar-ne un altre!! Amb parada a esmorzar dins un bar amb foket a terra si no es molt demanar!! Ara ke el Portafill, ens faria una bona ruta de senderóns "saltinbankerus" de les Rodalies de la Gornal!!!
Havere si kedem en un dia i la tornem a liarrrrrrrrrrr!!!!
FeRReti- Admin
Ara que ja m'he descongelat els dits m'atreveixo a escriure!
Va ser una sortida maca,en agradable companyia,amb un temps suau i benigne,sense caigudes ni ensurts,amb una orografia d'allò més planera i unes instal.lacions acollidores allà on ens va abellir aturar-nos! Per a qui no s'ho cregui,aqui van les fotos!
A veure quan ho tornem a repetir!(i a veure si entre tots descobrim com entrenen el meu pare i l'Albert o estem perduts!
http://picasaweb.google.es/jrpope78/Brufaganya#
Va ser una sortida maca,en agradable companyia,amb un temps suau i benigne,sense caigudes ni ensurts,amb una orografia d'allò més planera i unes instal.lacions acollidores allà on ens va abellir aturar-nos! Per a qui no s'ho cregui,aqui van les fotos!
A veure quan ho tornem a repetir!(i a veure si entre tots descobrim com entrenen el meu pare i l'Albert o estem perduts!
http://picasaweb.google.es/jrpope78/Brufaganya#
portafill- Cantidad de envíos : 38
Ei companys. Aixó ho hem de tornar a repetir. tot molt guapo i la ruta del sergi guapissima. Llàstima Antonio que tenia moltes ganes i no va poder ser. Pero tranki que la penya ja hi vol tornar i et podràs treure l'espineta.
Per cert vaig buidar la nevera fins el punt que la merce em deia que trauria les papes. Peró no ,es veu que ho necessitava .
Fis la proximaaaaaaa
Per cert vaig buidar la nevera fins el punt que la merce em deia que trauria les papes. Peró no ,es veu que ho necessitava .
Fis la proximaaaaaaa
java- Cantidad de envíos : 20
Hola campions, espero que no hos sapiga greu que pengi les fotos a la meva pagina de facebook, a mes esteu tots molt guapos, jejjejejejejejeje .
Fins la proxima
Fins la proxima
maki- Cantidad de envíos : 49
A veure si puc enganxar l'altimetria que va marcar el comptaquilometres.
No us espanteu, jejejejjejejej
No us espanteu, jejejejjejejej
maki- Cantidad de envíos : 49
st magi
estic molt orgullos que hos hagi agradat i agrait per pensar amb mi,suposo que repetireu.
matiner 1- Cantidad de envíos : 25
Ei, teniu raó que som uns putos kraks, que per fer una cosa així amb plena resaca de turrons i carn d´olla, s´ha d´estar bastant sumbat. Peró despres et queda molt bon sabor de boca, i amb la colla que anavem va ser guapissim. I almenys a mi l´encostipat s´em ba passar de cop.
Anim jabatus, que aixó ja ho tenim arrancat, i no es pot deixar perdre, i aveure si l´Antoniu pot venir a la proxima.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaatopebaixaaaaaaaaaaaaaant !!!!!!!!!!!
Anim jabatus, que aixó ja ho tenim arrancat, i no es pot deixar perdre, i aveure si l´Antoniu pot venir a la proxima.
aaaaaaaaaaaaaaaaaaatopebaixaaaaaaaaaaaaaant !!!!!!!!!!!
jopaso- Cantidad de envíos : 17
AHHHHHH!! Bandarres ja m'estranyava a mi que no sortíssiu.
Ja veig que el ferreti està "a pleno rendimiento" . Té mot bona pinta aquesta ruta
Apa , a veure si ens veiem algun dia pels camins
Ja veig que el ferreti està "a pleno rendimiento" . Té mot bona pinta aquesta ruta
Apa , a veure si ens veiem algun dia pels camins
Angel- Cantidad de envíos : 17
Bones, Angel!! Aixó de pleno rendimiento, serà pel "Xic"... ke ell si ke està ke se sale....bufffff!!
Tio, havere si t´apuntes aket dissabte 9, i així ens veiem!!! Apa! Siauuuuuu!!
FeRReti- Admin
FeRReti escrigué:Bones, Angel!! Aixó de pleno rendimiento, serà pel "Xic"... ke ell si ke està ke se sale....bufffff!!
Demà en principi hi ha sortida bttera , anaven anar a Aiguaviva-St.Marc... però la cosa pinta xunga , encara que tot enfarinat com a quedat ha de ser la canya , si ens rajem i fem sortida per aquí ja et dic alguna cosa. Dew bouu!!!
Angel- Cantidad de envíos : 17
Pàgina 3 de 3 • 1, 2, 3
Pàgina 3 de 3
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum