CURS DE CRESTES Subencionat per la FEEC
Pàgina 1 de 1
CURS DE CRESTES Subencionat per la FEEC
Doncs properament, la BISBAL VERTICAL, organitzarà, aquet curs amb el preu de 150€, i en principi durarà 2 caps d semana.
El director del curs serà en Joan Solé, d Sta. Oliva.
Els que estiguéu interessats, miréu periódicament el Foro, pq en quant tingui info potent, la penjo!
Vagi be!!
El director del curs serà en Joan Solé, d Sta. Oliva.
Els que estiguéu interessats, miréu periódicament el Foro, pq en quant tingui info potent, la penjo!
Vagi be!!
FeRReti- Admin
- Cantidad de envíos : 328
Re: CURS DE CRESTES Subencionat per la FEEC
Vinga! Aixó està engranant-se d puta mare!
Ahir, dijous, ens va visitar el director del Curs, en Joan Solé, i ja vam decidir les dates per fer el curset. Les dates seràn: 2 de Juny es farà la presentació del curs, en un local municipal (per determinar). Organització dels participants, planing, i material a utilitzar..
4 i 5 de Juny; desplaçament a la Garrotxa, possiblement.. I fent pernocta en Refu. O furgos.. Ja veurém!
11 i 12 de Juny; desplaçament als Ports de Besseït, zona d'Horta St. Joan. I pernocta, igual ke l'anterior..
Tot i així, encara falten concretar algúns punts amb la direcció. Pero almenys sabém el + important! Les dates!
Us mantindrém informats!
Ahir, dijous, ens va visitar el director del Curs, en Joan Solé, i ja vam decidir les dates per fer el curset. Les dates seràn: 2 de Juny es farà la presentació del curs, en un local municipal (per determinar). Organització dels participants, planing, i material a utilitzar..
4 i 5 de Juny; desplaçament a la Garrotxa, possiblement.. I fent pernocta en Refu. O furgos.. Ja veurém!
11 i 12 de Juny; desplaçament als Ports de Besseït, zona d'Horta St. Joan. I pernocta, igual ke l'anterior..
Tot i així, encara falten concretar algúns punts amb la direcció. Pero almenys sabém el + important! Les dates!
Us mantindrém informats!
FeRReti- Admin
Re: CURS DE CRESTES Subencionat per la FEEC
Aki teniu tota la Informació i ja podéu anant fent l'ingrés! Anéu ràpid k només hi han 16 places! Vuenu, 15! Jejejj....
http://www.bisbalvertical.blogspot.com/
Estic pendent que les noies de la FEEC, m'envïn 2-3 impresos en Pdf, els quals hauréu d'adjuntar amb el rebut d'ingrés. El mes segur k els penjém al Blog!..
Ens la veiém!
http://www.bisbalvertical.blogspot.com/
Estic pendent que les noies de la FEEC, m'envïn 2-3 impresos en Pdf, els quals hauréu d'adjuntar amb el rebut d'ingrés. El mes segur k els penjém al Blog!..
Ens la veiém!
FeRReti- Admin
Pàgina 1 de 1
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum