Bicisbal Vertical


Unirse al foro, es rápido y fácil

Bicisbal Vertical
Bicisbal Vertical
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!????

3 participantes

Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!????

Missatge  FeRReti Dl Oct 25, 2010 11:27 pm

Lo de sempre... hi ha gent interessada lo ke es necessiten, com a mínim 5 unitats, per ke ens ho fabrikin... siguin Jaketes windstoper, coulotes llargs, pirates... O inclús si algú vol algo d´estiu....també!!
Pero com a mínim 5 prendas d´una sola referència! santa
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty Re: Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!????

Missatge  Ferreti xic Dc Oct 27, 2010 4:33 pm

a mi em molaria..:
un culotte M/L llarg
mallot estiu M

aviam la resta de gent com esta..

Ferreti xic

Cantidad de envíos : 54
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Edad : 30
Localización : rulan por ay!

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty roba dhivern

Missatge  lokuuu Dc Oct 27, 2010 7:53 pm

ei ferreti a mi mintersa una jaqueta i uns pirates ajaj saps quan valdrien saluts del loku una cosa kn deies k pel pont fariem algu ¿?¿? ajaj vei kn has fikat res uoooooooo

lokuuu

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 01/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty Re: Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!????

Missatge  FeRReti Dj Oct 28, 2010 1:01 pm

Ok! Vaig apuntant... Mes o menys seríen uns 150€ les 2 peçes!
No fai res, jo! Estic kurrant a casa i a més dilluns murri...

Ja ens veurém, bouuuuu!!!!!!

FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty Re: Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!????

Missatge  FeRReti Dv Nov 05, 2010 6:26 pm

Vuenu de moment ja sóm 4 interessats a la ke fem 5 fai pedido....
Sergi Mikel
kimbo
Albert Ferré
i jo
En principi farém coulots llargs k és lo ke demaném mes ke kap altre prenda..

El Maillot d´estiu no krek ke´l fagin pq nomes n´hi ha 1....
Igual ke a tú kimbo... si no et fa res els pirates per uns llargs ehhh.. em sembla ke són al mateix preu!

Espavileeeeu ke ja comença a fotre fred...
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty roba dhivern

Missatge  lokuuu Ds Nov 06, 2010 4:45 pm

ei ferreti que al final els del cub tambe faran roba dhivern u vua surt algu millor que ala lider els fem a alcover GUEBA si tu vols mirar per algun altre any pel vostre club crec que val la pena e parlat am gent que en te daketa marca i man dit que va be x exemple els pirates surten a 36e i 28 si ets del club,culot llarg 44e i si ets del club 33e,jaketa termica 82e i si ets del club 62e i fan de tot guants,jerseys etc... ala saluts del lokuuuuuuuu

lokuuu

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 01/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty Re: Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!????

Missatge  FeRReti Ds Nov 06, 2010 6:35 pm

Ok, per pensa k de Calavera només ni ha 1... La de Bicisbal Vertical!!!!! Jjjjaaaaa cheers
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty roba dhivern

Missatge  lokuuu Dg Nov 07, 2010 5:37 pm

ia mola ia la calabera ajajaj si puc quan feu mallots destiu en pillare algun x ara ia saps com vai economicamen si me puc estalviar algu millor ahhaha verem si algun dia tot aixo canvia i magradaria fer moltes coses tan am bike com de carretera x ara fai lu k puk kn es gaire cosa x buenu tot el que em fet a sigut molt xulu i a valgut la pena i si lany que estas be i podem fer la quebranta endevan io ia tik miran destalviar algu x si lanem a fer ajaja saluts i cuidet el ginoll ok

lokuuu

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 01/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty Re: Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!????

Missatge  FeRReti Dg Nov 07, 2010 7:49 pm

Trankil kim, ja farém coses potents la temporada k ve!!!
Per ganes , no serà...!!! Ja saps!
El problema k tinc es ke les plantilles de la nostra roba, la tenen a Lider i nse si em será gaire facil per ke m'ho facin a un altre vanda com motzia o un altre fabricant + economic... Ja se k amb els temps k korren no stà un per nar despilfarrant pasta, ara aki ara allá...
Intentaré treure el NOSTRE disseny BICISBAL VERTICAL de Lider!!
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty roba dhivern

Missatge  lokuuu Dg Nov 07, 2010 8:39 pm

ei pero que consti que si pugues em compraria el vostre que ta xulu tambe a mi mes igual portu o laltre x suposu que la gent ara tal i com estar la situacio su mira o su pensa ala hora de gastas els euros i si u puk estalviar x despres anar a fer coses que ens agraden encara mes ajaj no se les pokes coses que fems junts han sigut inolvidables ajaj em patit,suat,ens em ajudat lun a laltre no se mola ajaja son pokes x ben amortitzades ajaj alaa saluts del lokuuuuuuuuuuu

lokuuu

Cantidad de envíos : 15
Fecha de inscripción : 01/09/2010

Tornar a dalt Ir abajo

Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!???? Empty Re: Hi ha algú interessat en Roba d´hivern BICISBAL VERTICAL!????

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum