Bicisbal Vertical

Unirse al foro, es rápido y fácil

Bicisbal Vertical
Bicisbal Vertical
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

2a marxa Btt memorial Jose Luis Navarro-Tarragona- 12 setembre

3 participantes

2a marxa Btt memorial Jose Luis Navarro-Tarragona- 12 setembre Empty 2a marxa Btt memorial Jose Luis Navarro-Tarragona- 12 setembre

Missatge  Ferreti xic Ds Set 11, 2010 1:18 pm

Doncs demà anire a fer aquest memorial que m'ho va dir un amic que es del port de tarragona que son ells qui ho organitzen i fa dues setmanes vai estar per la zona on fan aquesta cursa i es moooolt entretinguda i s'hi haura d'anar per fer argu pal cuerpo que aqusta setmana ha sigut de bons entrenos i s'ha d'anar a saaaaaak! que numes hi ha premi pels 3 primers! jajaja
aqui deixo el link d'una mica d'info!
http://www.btttarragona.com/index.php?option=com_content&view=article&id=84%3A2-marxa-btt-memorial-jose-luis-navarro&catid=14%3Abtt&Itemid=11

Ferreti xic

Cantidad de envíos : 54

Tornar a dalt Ir abajo

2a marxa Btt memorial Jose Luis Navarro-Tarragona- 12 setembre Empty Re: 2a marxa Btt memorial Jose Luis Navarro-Tarragona- 12 setembre

Missatge  FeRReti Dt Set 14, 2010 9:06 am

Albert, 5é de la general, doncs!..De puta mare, xaval! cheers cheers cheers
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328

Tornar a dalt Ir abajo

2a marxa Btt memorial Jose Luis Navarro-Tarragona- 12 setembre Empty Re: 2a marxa Btt memorial Jose Luis Navarro-Tarragona- 12 setembre

Missatge  Ferreti xic Dt Set 14, 2010 11:14 pm

doncs sisi, força be, pero la carrera i l'organitzacio una p.. merda! numes començar la cursa que la vam començar mitja hora tard xque l'ambulancia va tindre que nar a fer una sortida emergent i ens vam quedar snse i no vam poder començar... finalment vam sortir a les 10:30, 25 primers km's de puta mare, smpre amb el grupet de 6 de davant tirant del carro el Jordi Carnicer (makinon), fins que vai notar que anava fluix de darrera i havia petat i m'anava perdent en mica en mica i a mitja cursa vai parar dos cops per anar inflant per ppoder acabar. Despres de pararme ja vai tindre que anar sol perque el grupet de davant q anavem a sako ja no els vai poder pillar i em va tocar anar obrin cami i intentar no perdre'm perque la senyalitzacio era una m... i no hi havien gairebe cap control! la cursa es passava per llocs on es creuaven, baah, un caxondeo i un punt d control em volia fer, fer la primera volta i mira q li vai dir que ja era d la segona.. buuf vaia panorama! vai continuar amb el circuit i em vai trobar a un parell que retornaven i em van dir que hi havia un lloc on no hi havia senyals i retornaven cap a meta i tmbe vai fer mitja volta i cap a meta amb ells perq stava fins la polla i a mes punxat.. finalment vai fer 5 o 6 lloc i gens content!

esperem que lany que ve s'espavilin una mica mes i q es gastin una mica mes de cales, que en sobraven!

Ferreti xic

Cantidad de envíos : 54

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  FeRReti Dc Set 15, 2010 9:36 am

ki desastre, xaval!! Ostia no arribes a punxar i estas alli davant amb els pros i Carnisser inclós...ets un fiera! ahahaah!! i tot i punxat..5-6é...no veassss....!! L´any ke vé ke s´ho kurrin més a marcar el circuit, pq sino hi anirà la "tía Maria"!
Ah! i les llantes ke et van prometre, per la seka!??? Ja les tens??
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Angel Dc Set 15, 2010 10:47 am

Shocked Shocked tela amb l'Albert Shocked cheers cheers cheers fins on arrivares affraid

i sobre l'organització en comencen a haver mases de marches i moooltes deixen moooolt a desitjar Evil or Very Mad
Angel
Angel

Cantidad de envíos : 17

Tornar a dalt Ir abajo

Missatge  Contenido patrocinado

Contenido patrocinado

Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt