Bicisbal Vertical


Unirse al foro, es rápido y fácil

Bicisbal Vertical
Bicisbal Vertical
¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

5 participantes

Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  FeRReti Dc Gen 13, 2010 11:28 pm

Aqui teniu tota l´informació!! Apunteu-vos avans del dia 18!! Pq sinó no tindréu assegurats, ni el dorsal personalitzat ni la bossa de regals. val 20 euros l´inscripció! A partir del 19 val 25... o sigui ke espavilant ke s´escapa el treeeen!!! cheers cheers

http://www.btttarragona.com/images/LAPICA/LaPica10A.htm
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  FeRReti Dc Gen 13, 2010 11:42 pm

Jo ja estic apuntat i tbé he pagat els 20 eurillos!!!!! vinga gent, nem a manxar-li!!!!! Twisted Evil Twisted Evil Twisted Evil
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  maki Dj Gen 14, 2010 11:53 pm

Holaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa,

jo ja fa dies que en vaig apuntar, cheers cheers cheers cheers cheers cheers .

A veure si aquest any millorro la deplorable imatge que vaig deixar l'any passat i no en passa pel cap suicidar-me pujant cap el coll de lille affraid affraid affraid affraid jejejejejej.

Fins aviat campionssssssssssssssssssssss

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  maki Dj Gen 14, 2010 11:54 pm

ah, a mes al foro de btttarragona deient que les inscripcions ja estan tancades.
A veure si hos fan un foradet.

Adeuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  FeRReti Ds Gen 16, 2010 4:01 pm

No vegis amb "La Pica"!!! Cada any em sorprén més!! Doncs si ke és veritat ke sí, ke sí ke ja estàn tancades les inscripcions!.... bounce bounce bounce
jo el: 906 VERMELL JOSEP Mª FERRÉ RUIZ FERRETI 43713

Ara desitjo ke no es foti de fang, alló pq pot ser una trenkadissa increïble!!
LLavors, ki va de la Bisbal!???????????
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  maki Dg Gen 17, 2010 12:10 am

Holaaaaaaaaaaaaaaaa

Dorsal nº 601 Ramon Miquel Juncosa " Maki" , jejejejejjejeejejejej



Ens veiemmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  maki Dc Gen 20, 2010 1:16 pm

Hola, al final no hi anire. Tinc el genoll dret fet mistos i en fot un mal que no puc quasi ni caminar.
M'han dit quye tinc tendinitis rotuliana, cagate lorito, en vam envenar la cama i antiinflamatoris. I de moment la bici aparcada al garatge.
Amb les ganes que tenia jo de anar a la Pica, pale pale pale pale pale pale
Que vagi be i a disfrutar, campionsssssssssssssssssss

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  FeRReti Dc Gen 20, 2010 8:27 pm

Vayaaaaaaa putaaaaaaaaada!!! Shocked No me´n parlis de Tendinitis, ke stic molt sensible amb el tema.... Evil or Very Mad Evil or Very Mad P U T A A A A A S LESIÓNS!!!!! Evil or Very Mad
Vueno, doncs si no em passa cap desgàcia d´última hora,jo hi aniré! havere com anirà enguany! Very Happy Very Happy Twisted Evil
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty anims per el maki

Missatge  gabi Ds Gen 23, 2010 1:59 am

Me dicidit escriura al foro per donarte anims, pero ja fa dies que ja era un visitant, aprofito per saludar aquets bisbalencs. maki anim que la semana abans del Open del Vendrell ja la pedalada del sostre del Montmell alli t´espero.

gabi

Cantidad de envíos : 6
Fecha de inscripción : 23/01/2010

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  maki Ds Gen 23, 2010 3:11 pm

Espero poder estar recuperat i poder disfrutar-la.

Moltes gracies pels anims !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Salutacionsssssssss

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  FeRReti Ds Gen 23, 2010 11:55 pm

Molt bones Gabi! Celebro ke t´hagis agregat a la Comunitat!! cheers Demá, si la pluja i el fang ho permet, intentaré kedar dels 100 primers ke ja será molt, de 650-700 bikers ke hi hauràn... bounce bounce Espero no tenir cap averia important, tbé.... bom Vuenu ja explicaré.. silent Twisted Evil
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  maki Dg Gen 24, 2010 12:37 am

Anim Ferrer, que ets una makinaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  FeRReti Dl Gen 25, 2010 11:42 am

Doncs al final, no va nar del tot malament...el 108 cheers
Akest any, per mi ha estat el més dur i mes trencakames de les 3 edicions. Els primers 8 kilometres o 10, eren carretera (per estirar els corredors), fins a Valls, llavors, pista i pista... i fins al kilometre 12 mes o menys, no entràvem al primer senderó!! Molta, molta gent i segons deien uns i altres, hi van haver entre 800 i 1000 inscripcions, així ke no està gens malament, la posició. Tbé s´ha de dir ke aket any, a la Pica, hi havia molt mes nivell i molts mes "Lolos" ke edicions anteriors... Ja penjaré fotos kuan vagin sortint! Laughing
108 906 , JOSEP Mª FERRÉ RUIZ 2:28:05 FERRETI 38km

http://www.btttarragona.com/
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  Angel Dl Gen 25, 2010 6:11 pm

Qué tal les cames bouuu!!! lol!

Nen hem d'entrenar més que la gent està mooolt forta Evil or Very Mad


Apa ens veiem pels camins Cool
Angel
Angel

Cantidad de envíos : 17
Fecha de inscripción : 18/04/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  FeRReti Dt Gen 26, 2010 12:21 am

Les cames guay, ara..les cervicals i l´hombro...ni te kuennnn!! Demá si no plou, sortiré a estirar potes amb la "flaca", ke com bé dius, la penya està moooooolt forta i després resulta ke ningú entrena....nooooo poooooooookkkk!!!
Ens veiem aviat, Àngel!
FeRReti
FeRReti
Admin

Cantidad de envíos : 328
Fecha de inscripción : 17/04/2009
Localización : La Torregasa-La Bisbal

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  maki Dt Gen 26, 2010 10:34 pm

Molt Be Makinaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Ara a recuperar-te per la proxima.

Salutacions

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  jopaso Dj Gen 28, 2010 8:42 pm

Felicitats ferreti, ets com un tractor, sempre tires. Anims maki, aixó es una putada molt gran, peró en poc tems ho tens teu aixó. si et serveix de consol jo tinc una fisura a la costella. que hi vols fer, resignació

jopaso

Cantidad de envíos : 17
Fecha de inscripción : 21/10/2009

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  maki Dj Gen 28, 2010 10:02 pm

Gracies pels anims, Joan. A veure quan ja puc agafr la makina i foteli canya.

Salutacions

maki

Cantidad de envíos : 49
Fecha de inscripción : 08/05/2009
Edad : 57
Localización : La Bisbal del Penedes

Tornar a dalt Ir abajo

ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!! Empty Re: ANEM A "LA PICA"!! 24 DE GENER!! ANIMEU-VOS!!

Missatge  Contenido patrocinado


Contenido patrocinado


Tornar a dalt Ir abajo

Tornar a dalt

- Temas similares

 
Permisos d'aquest fòrum:
No pots respondre a temes en aquest fòrum